Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

OΔΗΓΙΕΣ: ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΩΝ ( Τελευταία ενημέρωση στις 20/08/2023 )

 



ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΩΝ - ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ

 (συνέχεια προηγούμενων λεπτομερών ανακοινώσεων)


 

        Αξιότιμες/οι οικίστριες/στές του ΝΑΥΤΙΛΟΥ

 

        Η τριμελής ομάδα που διαχειρίζεται από την αρχή το λεπτό όσο και πολύ σοβαρόαυτό ζήτημα, επανέρχεται για περαιτέρω διευκρινήσεις και ορισμένες πρόσθετες πληροφορίες που θεωρεί σημαντικές.

        Ο λόγος είναι ότι το τελευταίο διάστημα έχει παραγίνει το θέμα με προβληματικά χειριστήρια, (ζητείται συνεχώς έλεγχος ή και αντικατάστασή τους, φρονούμε για λόγους που οφείλονται σε πλημμελή διαχείρισή των ή κακή μπαταρία), παράδοση νέων χειριστηρίων - 3ο δηλαδή. εφ΄όσον υπάρχει η δυνατότητα αυτή.

         Η δυνατότητα αυτή εξαρτάται αποκλειστικά από τις μνήμες των μηχανισμών  κάθε μπάρας που είναι συγκεκριμένοι και σε κάποιες περιπτώσεις είναι  τεχνικά αδύνατον να προστεθούν καινούργιες.

         Αυτή διαδικασία πρέπει πάντοτε να προγραμματίζεται από πλευράς σας έγκαιρα προς αποφυγήν ανωμαλιών και ταλαιπωρίας.

        Έτσι για την σύντομη ενημέρωσή σας τα ακόλουθα συνοπτικά κατά το δυνατόν:

        1. Ο συνολικός αριθμός των εν λειτουργία παραδοθέντων χειριστηρίων είναι σήμερα της τάξεως των 550-600 - συμπεριλαμβανομένων και αυτών που έχουν με ευθύνη της ομάδος παραδοθεί σε ΔΗΜΟ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΙΕΡΙΣΣΟΥ,ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΙΕΡΙΣΣΟΥ ΔΕΗ & ΔΕΔΔΗΕ, ΑΤ ΑΡΝΑΙΑΣ, καθώς και σε μερικές ακόμη κατηγορίες ατόμων με απόλυτη φειδώ. (αναπόφευκτη υποχρέωσή μας...)

       2. Όπως και στις προηγούμενες αναλυτικές μας ανακοινώσεις (περί τις 3-4) έχει καταστεί σαφέστατο: ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΩΝ ΠΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΣΩΣΤΗ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΤΩΝ, ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΩΝοι οποίοι πλην των άλλων πρέπει:

          α. να τα διατηρούν και να τα χρησιμοποιούν με επιμέλεια, να φροντίζουν πάντοτε η μπαταρία να είναι αξιόπιστη (καλόν είναι να έχουν στο αυτοκίνητο και

1 εφεδρική για περίπτωση ανάγκης), να τις ελέγχουν σε ένα κατάστημα π.χ.Γερμανός σε τακτά χρονικά διαστήματα- να γνωρίζουν δε τους α/α αριθμούς των χειριστηρίων τους, που πρέπει να είναι γραμμένοι σε ένα καρτελλάκι μαζί με το κάθε χειριστήριο.

          β. Ο Ανδρέας ειναι εντεταλμένος να κάνει μόνον τα ακόλουθα (όλα  γίνονται στην μπάρα κάθε συγκεκριμένης πύλης), με προσυνεννόηση.

              1. να ελέγξει την δυσλειτουργία συγκεκριμένου χειριστηρίου με τηναπαράβατη προϋπόθεση ότι η μπαταρία του είναι απολύτως αξιόπιστη. Αν το χειριστήριο είναι αποδεδειγμένα καταστραμμένο μπορεί να προγραμματίσει ένα καινούργιο με τίμημα 15 €.

              2. να παραδώσει κατόπιν προηγούμενου ελέγχου με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδος και σε συγκεκριμένο πρόσωπο, 1 τρίτο χειριστήριο.(αν αυτό είναι εφικτό απο την υπάρχουσα διαθεσιμότητα ανά πύλη - Α ή Ε

3. Ο Ανδρέας δεν μπορεί να κάνει αντικατάσταση ελαττωματικής ή άδειας μπαταρίας κάτι που για να γίνει, τον απασχολεί από τα θεσμικά καθήκοντά του για σημαντικό χρόνο. Άλλωστε δεν μπορεί να έχει συνεχώς φρέσκες μπαταρίες.... ( αυτό είναι υποχρέωση του κάθε οικιστή και δεν μπορεί να μεταβιβαστεί στον Ανδρέα επ΄ουδενί λόγω...) Κατανοείστε το παρακαλούμε.

             Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλούμε θερμά και με επίταση:

             1. Διαβάστε εκ νέου τις προηγούμενες ανακοινώσεις και ιδιαίτερα αυτή που έχει ήδη αναρτηθεί και στο Blog της ομάδος ΔΕΟΝ: 

https://nautilus-teamdeon.blogspot.com


             2. Επιδείξτε την δέουσα προσοχή και σοβαρότητα προσαρμοζόμενοι στα τόσα πολλά και αναλυτικά που έχουν γραφεί και ανακοινωθεί μέχρι τώρα.


             3. Σεβαστείτε βασικούς κανόνες επικοινωνίας και μην τον τηλεφωνείτε άκρως ακατάλληλες ώρες - αναλογιστείτε το μέγεθος του φόρτου του και βοηθείστε με την συμπεριφορά σας ιδίως την περίοδο αυτή... φτάσαμε σε σημείο να μην μπορεί να ανταποκριθεί, αν δεν εγκαταλείψει άλλες υποχρεώσεις του. 

           

            4. Για κάθε αίτημά σας από αυτά που μπορεί να εξυπηρετηθούν με την παρουσία του Ανδρέα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΜΠΑΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΛΛΟΥ ΚΑΤΟΧΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΥΤΗ.....


                Κάθε εν λειτουργία χειριστήριο στην μπάρα με ειδική και εύκολη διαδικασία αποκαλύπτει τον αριθμό του και έτσι καθίσταται εύκολη και ασφαλής κάθε περαιτέρω ενέργεια για την εξυπηρέτηση σας με τους ανωτέρω όμως κανόνες.

 

Καλή συνέχεια των Διακοπών σας

Ομάδα ΔΕΟΝ

Ομάδα διαχείρισης χειριστηρίων


___________________________




Αγαπητοί οικιστές,

 

Η Διαχείριση θέλοντας να συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία των μπαρών

φύλαξης των συγκροτημάτων και στην ελαχιστοποίηση τεχνικών προβλημάτων που

θα έχουν ως συνέπεια την ταλαιπωρία σας, παραθέτει κατωτέρω τις πλέον σοβαρές

και καθοριστικές οδηγίες.

                Η τήρηση των οδηγιών είναι βέβαιο ότι θα συμβάλλει καθοριστικά στην αποφυγή προβλημάτων και φυσικά στην απροβλημάτιστη λειτουργία των.

 

              1. Τα χειριστήρια ( 2 ανά κατοικία – όσες δηλαδή οι θέσεις αποκλειστικής σταθμεύσεως που την αντιστοιχούν), ως ηλεκτρονικά όργανα, είναι ευαίσθητα και

πρέπει να χρησιμοποιούνται με προσοχή. Η έκθεση στον ήλιο και τη σκόνη μπορεί να τα επηρεάσει σημαντικά. Προφυλάξτε με επιμέλεια καθ΄όσον, πλην των άλλων, η αντικατάστασή των απαιτεί ιδιαίτερη διαδικασία και εξειδίκευση και ως εκ τούτου χρόνο.

 

  2. Η χρήση των είναι απλή – πάτημα ενός μπουτόν για 3-5 δευτερόλεπτα – όταν βρίσκεσθε πλέον κοντά στην μπάρα και ανεξάρτητα από την θέση της.

  Καλλίτερα να στοχεύετε στην βάση της μικρής κεραίας.

 

  3. Μην επιχειρήσετε ποτέ να περάσετε, εκμεταλλευόμενοι την θέση της, από εντολή άλλου ατόμου. Πρέπει να σύρετε προς τα κάτω τη προστατευτική μετώπη ώστε να αποκαλυφθούν τα μπουτόνς και να πατήσετε αυτό με το Νο 1 για 3-5 δευτερόλεπτα, όταν βρίσκεσθε πλέον σε θέση προτεραιότητος για διέλευση και φυσικά να περάσετε χωρίς χρονοτριβή. Η επαναφορά της συρόμενης μετώπης επιβάλλεται για λόγους προστασίας των μπουτόνς από σκόνη, ανεπιθύμητα πατήματα κλπ.

 

  4. Το κλείσιμο της μπάρας μετά την διέλευσή σας, είναι αυτόματο και δεν πρέπει πλέον να σας απασχολεί. Συνεχίζετε χωρίς καμμία άλλη ενέργεια.

 

  5. Η μπάρες διαθέτουν σύστημα ασφαλούς λειτουργίας και κατ΄επέκτασιν

αυτομάτου διακοπής της, ( ουσιαστικά αναστροφής της κινήσεώς των πλέον προς τα επάνω), σε περίπτωση λανθασμένης ή αντικανονικής χρήσεως.

 

                6. Τα χειριστήρια ( διακεκριμένα για κάθε βασική πύλη εισόδου, ως Α, Β, Ε) είναι κυλιόμενου κωδικού και δύνανται για λόγους σοβαρούς να προσθαφαιρούνται από το σύστημα. ( π.χ. δυστροπία στην καταβολή οικονομικών υποχρεώσεων )

  Παρέχουν την δυνατότητα στην διαχείριση με ένα απλό έλεγχο, να διαπιστώσει τον νόμιμο κάτοχο με ότι αυτό συνεπάγεται για κάποιο άτομο που κάνει αντικανονική χρήση και παραβιάζει τους κανόνες ασφαλούς εισόδου άλλων οχημάτων στον ευρύτερο χώρο των συγκροτημάτων.

 

                 Να προσέξετε λοιπόν την διαχείρισή των και σε ποιόν, φυσικά σε εντελώς έκτακτη περίπτωση, θα παραδώσετε το χειριστήριό σας για προσωρινή χρήση.

            Πρέπει να τον πληροφορήσετε τον τρόπο λειτουργίας και ότι άλλο σημαντικό περιλαμβάνει η επιστολή αυτή προς αποφυγήν προβλημάτων.

 

                 Αυτονόητο να θεωρηθεί ότι οι τυχόν ζημίες που θα προκληθούν στο σύστημα από κάτοχο χειριστηρίου, μη οικιστή , θα βαρύνουν εξ΄ολοκλήρου τον οικιστή κάτοχό του.

 

  Η αντικανονική χρήση είναι λόγος αφαίρεσης του συγκεκριμένου χειριστηρίου από το σύστημα.

 

              7. Οι μπάρες διαθέτουν σύστημα χειροκίνησης σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος. Ο Ανδρέας γνωρίζει τον τρόπο απασφάλισής των.

 

              8. Οι μπαταρίες που υπάρχουν στο εσωτερικό των χειριστηρίων, έχουν με κανονικές συνθήκες διάρκεια ζωής περί το έτος, εξαρτώμενη πάντως και από την συχνότητα και τον τρόπο χρήσεως.

 

           Κάθε επέμβαση στις εγκαταστάσεις των μπαρών αποκλείεται ρητά και κατηγορηματικά για κάθε λόγο και αιτία, ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΤΟΜΟ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΑΤΟΜΩΝ.

 

          9. Οι προϋποθέσεις και η διαδικασία διαχειρήσεως των χειριστηρίων από το

σύστημα και ιδιαίτερα η συχνότητα που θα αποκαθίσταται εκ νέου ένας κωδικός σε

κατάσταση λειτουργίας που έχει αφαιρεθεί, θα αποτελέσει αντικείμενο αποφάσεως των εκπροσώπων.